I'm moving on 'cause I just want to feel for once that I belong

 
Var tvungen att leta i arkivet efter lite bilder som jag kunde redigera för att ha något att lägga ut. Hittade denna bild som egentligen inte är särskilt fin, och mitt hår. HAHAHAHA! Varför lägger jag ens ut den här, haha?
Dem senaste dagarna har jag fått höra mycket fina saker av massa olika människor, lite överallt. Och det värmer verkigen så sjukt mycket. Jag tar aldrig komplimanger för givet och är duktig på att ifrågasätta dem men det värmer VERKLIGEN. Speciellt fina saker som en person sa (face to face då) till mig tidigare idag. Jag måste börja ta tag i mig själv nu, ta vara på allt sånt här fint som folk säger. Tack och åter tack.
Kommentarer
Sanna Bäckström

Gud vad fin nya designen blev, du är så sjukt duktig! <3

Svar: Åh tack allra bästa du, du ska veta hur inspirerad man blir av din blogg och dina bilder. helt sjukt. Fortsätt som du gör! <3

Datum: 2013-11-22 Klockan: 21:07:45 Blogg/hemsida: http://sannas.horseworld.se
Angelica

Jag tycker faktiskt om bilden!

Datum: 2013-11-25 Klockan: 08:40:28 Blogg/hemsida: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: