Sämsta ridpasset någonsin

 
Hade det jätte trevligt hos Julia, trots att jag egentligen inte mådde jätte bra men det var kul. Så tack till Julia, Clara, Molly, Tess, Bella, Lina, Max och Samuel som var med.
Fick rida Franz idag och det gick verkligen inget annat än sämst. Vill bara lägga mig i ett hörn och gråta, så dåligt gick det. Hästen var verkligen riktigt jobbig (har ridit honom förut och han brukar inte vara så här), inget funkade och jag red som ett as rent ut sagt. Nog aldrig ridit så sjukt dåligt i hela mitt liv, usch usch usch. Finns nog inget positivt att säga om ridpasset helt ärligt. Skäms verkligen. Hela ridpasset var kaos runt omkring också.
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

Asså helt ärligt förstår jag att det gick dåligt. Han verkar underbar & mysig, han är det. Men riktigt jobbig också. SÅ himla mycket höst att rida ihop, tror tyvärr att det blir svårt för oss som är vana vid mindre hästar!

Bättre lycka nästa gång, förstår precis hur du känner! <3

Datum: 2013-11-02 Klockan: 21:02:20 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Elin

Gud vad tråkigt att det gick dåligt. det går nog bättre nästa gång, franz som är så gosi annars!

... förstår inte att du alltid hittar så fina ställen att fota på.

Datum: 2013-11-02 Klockan: 23:20:49 Blogg/hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: