We don't talk about the past

 
 
 
Var ute lite och fotade förut. Eller mest gick jag runt så det blev inte så många bilder men här är tre av dem, de två första är faktiskt fotade genom vattenpölar. Rätt coolt ändå. 
Blev väldigt glad när det hade trillat in lite kommentarer igen. Riktigt kul faktiskt. Blev verkligen på så mycket bättre humör. För ni vet verkligen inte hur mycket tid jag faktiskt la ner på den där videon, både förarbetet och sen när vi väl filmade och sen så tog den lång tid att redigera också så det kändes ju lite trist annars att inte få någon respons alls på den. Men riktigt kul att folk faktiskt lärt sig något och tyckte om den. Blir verkligen super glad. Aja, nu måste jag iväg på släktträff eftersom det är farsdag idag. Hoppas ni har det bra!
Kommentarer
Molly

Riktigt coola bilder!:3
Jag tyckte btw att videon som du gjorde var väldigt bra och jag fick motivation till att prova det med min pålle. Har försökt lära henne det tidigare men hon är av den envisa och självständiga typen och när hon märker att hon är fri då är det gräs som gäller :')

Datum: 2013-11-10 Klockan: 16:27:50 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se
EBBA LAGERSTRÖM

Sa ju att det skulle komma kommentarer ;) <3

Datum: 2013-11-10 Klockan: 20:50:05 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: