Ännu en toppen dag

 
 
 
 
 
Idag har jag och den fina tjejen på bland annat översta bilden strosat runt på Stockholms gator som riktiga turister med kamerorna i högsta hugg. Det har verkligen varit super kul. Trodde helt ärligt jag skulle dö först med min skrothög till lokalsinne, hittar knappt i min egen lilla stad. Vi har hunnit gjort allt möjligt. Gått runt i gamla stan, varit runt i lite affärer, fotat, gått runt i Kungsträdgården och massa annat. Det har varit jätte trevligt i alla fall och det var riktigt tråkigt att sen åka och lämna av henne och säga hejdå. Det är så synd att hon måste bo ända borta i Finland så vi inte kan ses lika ofta. Vi har i alla fall sagt att jag får försöka åka till Finland så snart jag kan. Super härlig dag i alla fall. Sen efter det så redigerade jag några bilder åt fina Sanna som hon bad mig om. 
 
Gud vad bra det känns att saker verkar gå i rätt riktning nu. Ni ska verkligen veta hur mycket varenda kommentar jag får betyder för mig. Tack så himla, himla mycket!
Tyvärr så är imorgon en ganska sorglig dag, det har gått exakt två år sedan någon väldigt viktig försvann ur mitt liv. Det kommer ett inlägg om det imorgon. Så imorgon kommer väl ingen glad bloggning men om mitt humör håller med så ska jag försöka blogga lite gladare och mer peppande inlägg om jag klarar det senare. 
Kommentarer
By cajsab

Vilken fin blogg du har! Delar just nu med mig av en rabatt kod till caseapp på min blogg! Så in och kika! ;)

Datum: 2013-10-13 Klockan: 08:37:00 Blogg/hemsida: http://bycajsab.blogg.se
Ellen (alatariel)

Låter himla kul! Älskar den första bilden, så fin. :) Men alla är ju nog fina. ;)

Datum: 2013-10-13 Klockan: 13:29:51 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: