As long as you're here with me I'll know I'll be okay

 
 
 
Jag kan nog ha världens finaste, vackraste bästa vän, båda på insidan och utsidan. Jag menar kolla! Så glad att jag har en sån fin person att kunna kalla min allra bästa vän.
I alla fall så tänkte jag bara ta upp hur de senaste dagarna har varit. I Måndags mådde jag nog sämre än vad jag någonsin mått nästan, som jag redan tagit upp. Igår var dock en rätt bra dag helt ärligt. Idag har varit en upp och ner dag, imorse mådde jag ungefär som i Måndags men senare mådde jag lite bättre och klarade av att kunna prata med folk normalt igen. Jag var sen i stallet och skötte och kramade om Fille. Han var helt underbart mysig idag. La huvudet på sne mot mig när jag kliade honom och sen lutade han sig mot sin axel ett bra tag och nästan somnade så, så jag bara stod och kramade honom och bara kände hur jag nästan ville gråta ut allt jag har hållt inne dem senaste dagarna. Det allra mysigaste med honom är nog när han bara lägger huvudet över axeln på en och liksom lägger huvudet där, det är så gulligt och man blir helt varm i hjärtat. Han är så himla fin den ponnyn. Han kan verkligen muntra upp mig när ingen annan kan. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: