Finaste Fille

 
Bild på mig och finaste ponnyn tagen av Matilda förra Lördagen. Skulle ju egentligen åkt till stallet idag men det blev ju ändrade planer. Hade planerat att arbeta honom lite mer från marken som förra gången och tvätta honom först helt enkelt. Det får väl bli nästa Lördag då. Men gud vad söt han är på den här bilden. Man smälter nästan.
Nu ska jag i alla fall snart bege mig mot Stockholm och träffa Isabella (Iza) och jag är så sjukt taggad. Vi har inget speciellt inplanerat egentligen, vi ska träffas klockan 12 och sen ska vi och äta lunch någonstans och sen ska vi väl antagligen gå runt lite och vi hade också tänkt fota någonstans också. Så det blir nog en del bilder när jag kommer hem sen ikväll.
Vi hörs senare amigos!
Kommentarer
Sanna Bäckström

Herregud vad fin bild på fina ni! Riktigt fin! Fick till och med fjärilar i magen! :)

Åh, skriv gärna till min kik Sofia! Den heter ''sannabackstrm''. Har faktiskt en liten fråga till dig, jag har två bilder på jag och Thalia som jag bara älskar men undrar om du kunde redigera dom åt mig? <3

Kram på bästa du!

Datum: 2013-10-12 Klockan: 17:06:40 Blogg/hemsida: http://sannas.horseworld.se
Ellen (alatariel)

Så fin bild! ^^

Datum: 2013-10-12 Klockan: 17:27:47 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Andrea

Sv: Tack du! Jisses vilka fina bilder du tar, hur har jag kunnat missa din blogg?

Datum: 2013-10-12 Klockan: 19:29:14 Blogg/hemsida: http://www.asall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: