Forgotten the taste and smell of a world that she's left behind

Gammal bild som jag glömt visa upp. Den kan se lik ut bilden i min header men det är inte samma bild. Jag var på så himla bra humör igår tills en sak/person gjorde mig så sjukt pissed off så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Jag har otroligt lång stubin i vanliga fall ska jag verkligen påpeka, blir sällan riktigt arg men där gick min gräns. Har typ aldrig varit så arg. Detta var egentligen inte för något som har hänt nu utan mer något jag fick reda på som har hänt för längesen. Usch, säger jag bara. 
 
Imorgon ska jag iväg och rida Major, och det var typ tre veckor sen nu. Tänkte köra nästan hela passet (minus när jag skrittar ut, då har jag repgrimman) med halsring och verkligen förbättra så mycket som det går. Han ska bli mer lyhörd på benen och vikten och sen så ska halterna bli ännu bättre. Avbrotten är det sällan fel på det är bara halterna han har svårt för. Annars är också målet att få honom att verkligen slappna av och sänka sig neråt. Han har faktiskt börjat slappna av lite mer och kan gå med sänkt nacke och vara avslappnad men det finns ju fortfarande mycket att träna på. Hoppas på att pappa kan hänga med och fota, skulle vara super kul att ha lite bilder finare bilder när jag rider honom i bara halsring. Nu har jag typ bara massa fula och suddiga print screens från videos så det skulle vara kul att lite bättre kvalité på fotona.
Har även en idé till en video som gäller detta ämne som jag tänkte sätta mig ner och planera lite på. Det får ni höra om sen i alla fall.
Kommentarer
Wilma

Vad är det som har hänt?

Datum: 2013-10-13 Klockan: 17:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: