Great day

 
Har haft en riktigt bra dag idag, jag har sovit rätt bra inatt och varit på allmänt bra humör helt enkelt och känt att skolarbetet rullat på. Det var ett tag sen jag bara kunde prata så här flytande och skratta utan att behöva anstränga mig eller fejka det. Det känns som jag har tagit för mig mer idag, annars blir jag lätt hon som sitter tyst i hörnet med sina egna tankar istället. Speciellt om jag har en dålig dag. Nej, toppen har det känts idag. Efter motgång kommer framgång. Den här veckan har ju inte varit den bästa.
Imorgon blir det ett oväntat besök till Stockholm. Jag ska träffa min fina och saknade vän Iza som jag inte har träffat på två år nu. Jag trodde nämligen hon skulle komma nästa helg så det vart en liten chock. 
Gud det känns så sjukt, sjukt konstigt. Vi träffades första gången sommaren 2011 och har inte sett varandra sen dess. Jag menar jag känner mig som en annan människa mot vad jag var då. Men det ska bli riktigt kul i alla fall. 
 
OCH FÖRRESTEN. Så att ingen missar detta; båda mina instagramkonton har jag bytt namn på. Min "huvudanvändare" heter nu horocruxes istället för awesomesofia och min "personligaanvändare" heter sofiakrantz inte krantzsofia.
Kommentarer
Stella

Skönt att du börjar komma tillbaka!
Otroligt fin bild annats! :)

Datum: 2013-10-12 Klockan: 00:26:34 Blogg/hemsida: http://wecandoittogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: