I can't live without you now, I can't even live with myself

 
Åh ljuset den här kvällen var helt magiskt fint. Önskar att jag hade haft en bättre modell att fota då hade bilderna blivit ännu bättre. Hade en lagom jobbig dag idag igen och så kommer jag till stallet och får reda på vem jag ska rida. Det var tänkt att jag skulle rida Agge. Den enda hästen jag verkligen inte rider. Det gör jag inte. Lyckades dock byta bort honom mot Majsan men det gick väl inte direkt bättre. Stundvis kändes det riktigt bra och min sits var sjukt mycket bättre än vad den brukar vara, red utan väst och det gjorde stor skillnad kan jag säga och till och med ridläraren märkte och påpeka det idag. Hon är en häst som blir så sjukt framtung och stark som en oxe och idag var hon 20 gånger värre än vanligt så det kändes bara jobbigt och dåligt. Ena sekunden var hon seg och gick inte att få fram nästa for hon iväg och blev så stark att det inte fanns något att göra där heller. Nej, det kändes inte så jätte bra. Rider inte för än på Måndag nästa gång, då är det hoppkurs med Fille. Ska bli så kul!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: