I'm burning down every bridge we made

 
Var hemma hos Julia i Söndags och vi gick ut och fotade en liten sväng. Blev till största del oseriösa bilder eller bara allmänt fula på grund av dåliga ljusförhållanden eller bara oskarpa bilder. Sen såg Julia helt död ut i blicken på många bilder. Haha, det fick vi oss faktiskt ett gott skratt av i alla fall.
Vill tacka för besökrekordet som jag fick igår. Ni är bara bäst! 
 
Nu beger jag mig mot stallet en sväng och sköter lite. Pratar nog en del med Ebba också, vi har ju sköthästarna bredvid varandra vilket är rätt smidigt. 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Super fin är denna bilden i alla fall. ;)

Datum: 2013-10-16 Klockan: 16:41:34 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
EbBA LAGERSTRÖM

Haha, vi är grannar ju!
Vilket jag är glad över, byter du sköthäst flyttar jag så att Betty får stå bredvid ;)

Kram! <3

Datum: 2013-10-16 Klockan: 18:23:31 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: