It gets better

 
 
Efter ett par inte särskilt bra dagar så börjar det faktsikt gå över lite. Jag är fortfarande extremt trött, både fysisk och psykiskt. Men idag har jag faktiskt mått okej. Orkat umgås med folk som vanligt igen och inte behövt fejka leenden lika mycket. Mycket känns fortfarande jobbigt men jag är glad att jag är omgiven av så fina personer som gör saker lite bättre bara genom att bry sig. Jag är nog ingen rolig person att vara kring just nu så jag blir imponerad av dem som står ut. Aja, idag har i alla fall varit en ganska bra dag och just nu är jag ganska tom inombords men ändå rätt glad. Men Kellin Quinns röst i öronen med hans texter kan jag inte vara annat än glad.
 
Tänkte tillägga ett stort grattis till världens bästa Matilda som fyller 16 år idag. Lite sent skrivet nu men aja. :) GRATTIS MATILDA FÖR ANDRA GÅNGEN IDAG!
Kommentarer
Matilda

Tack underbaraste Sofia! <3

Datum: 2013-10-08 Klockan: 21:18:32 Blogg/hemsida: http://mmatildaoolsson.blogg.se
Sanna Bäckström

Synd att du inte mått bäst senaste dagarna, tur att det börjar bli bättre. Finns alltid om det är något. Kan vara lättare att prata med någon som inte känner alla runt om. Styrkekramar till bästa du! <3

Svar: Gud, hur ska jag kunna tacka dig för alla fina kommentarer. Tack bästa och finaste du. Uppskattas så sjukt mycket. <3

Datum: 2013-10-08 Klockan: 21:28:58 Blogg/hemsida: http://sannas.horseworld.se
Ida

Gud bästa fotografen är du ju! Så otroligt duktig<3 SAAAAAKNAR DIIIIIIG!♥:)

Svar: Men åh, tack fina Ida. Vad glad jag blir! :) Saknar dig också. I sommar ses vi i alla fall. <3
Sofia Krantz

Datum: 2013-10-09 Klockan: 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: