So darling close your eyes 'cause your about to miss everything

 
 
Jätte ledsen för sen update nu. Kom hem från ridningen och i bilen fick jag världens huvudvärk, helt hemskt. Låg och grät i en kvart och sen vilade jag några timmar i väntan på att det skulle gå över så därför har jag inte hunnit skriva än. Red i alla fall Fille, fjärde dagen i rad nu, och det var dressyr. Små seg och lite stel häst men annars riktigt fin. Det gick bra, lite långrandig övning bara. Han gick bra med lossnade inte helt på grund av bristen på framåtbjudning. Men jag fick en bra känsla ändå. Vi red även för en annan ridlärare idag, har aldrig ridit för henne förut. Så det första jag fick höra var var att jag hade jätte fin sits, sen sa hon på slutet att hon tyckte det var kul att få se Fille få jobba lite, haha. Kul med komplimanger om saker man själv inte är särskilt stolt över annars.
 
Imorgon ska jag iväg på en Halloween-träff med en massa vänner hemma hos Julia. Så jag åker dit efter lunch och är där tills på Lördag. Ska försöka få till något tidsinställt men annars hör ni nog inte av mig då direkt. Tack för alla som besöker och att lite mer kommentarer börjar trilla in igen. Men ni får ha det så bra nu i alla fall.
Ska själv fortsätta lyssna på Bulls in the Bronx av Pierce the Veil, för har kärat ner mig i den låten lite. Hemskt berättelse om vad som inspirerade till låten, lite gråtvärdig nästan. Speciellt den sista versen. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: