Well sharpen your teeth

 
Åh han är så himla fin. Jag vet inte hur ofta jag bara kan sitta och inse att av alla människor på denna jorden så får jag rida honom. Kan väl inte säga annat än att jag är lyckligt lottad. Världens bästa häst.
 
Tänkte även säga en liten rolig sak jag har på gång. På tisdagen på höstlovet ska Ebba med mig ut till Major och då ska vi filma en video jag har planerat ett bra tag nu. Det är typ en tackless tutorial, fast på svenska då. Så en liten hjälp video som visar hur jag från grunden lärt Major att kunna gå utan huvudlag/i halsring. Det är helt enkelt bara en video om det och lite naturlig hästhantering. Så jag tänkte bara fråga om det är någon som tycker det är en bra idé?
Kommentarer
Sanna Bäckström

Verkligen en jätte smart idé Sofia, vill jätte gärna se en video! :)

Har skickat bilderna nu, kram på dig! <3

Datum: 2013-10-23 Klockan: 18:34:28 Blogg/hemsida: http://sannas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: