All the other kids with their pumped up kicks

 
Nu vet ni hur jag hade sett ut i fall jag hade varit ginger. Nejmen, haha. Detta är två av självporträtten jag tog ute på min balkong, resultatet på bilderna blev mycket sämre än vad jag trodde men dem duger
Tack så sjukt mycket för att kommentarerna börjar komma tillbaka nu. Känns faktiskt lite roligare att blogga nu när jag faktiskt får någon respons. Men snälla, jag har bett om detta tusen gånger men får nästan aldrig något svar. Vad vill ni att jag ska skriva om? Ge mig idéer till olika inlägg, kanske åsiktinlägg eller fakta inlägg om mig själv eller Major eller Fille eller något helt annat.  Ska jag ha en frågestund, ska jag göra en video? Ni får ge exempel, jag vill verkligen leverera blogginlägg men min blogg känns så tråkig just nu och jag har inga idéer alls men dock en massa bilder som ligger och väntar på att få bli publicerade. Bara fantasin sätter gränserna så jag skulle bli sjukt tacksam om ni gav lite förslag. 
Kommentarer
Ebba LAGERSTRÖM

Nu ska jag ge massor tips!!
Kan du inte skriva ett inlägg om vad du tycker om " Ebbas Ooo " ;);)
Hahahah!
Haha, nu seriöst!!
1. Vad tycker du om kaniner, kan du inte skriva lite mera om Mario? Skulle vara kul!!
2. FRÅGESTUND; JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!
3. Kan du inte ha typ veckans blogg också?
4. Kan du inte förklara lite mera hur du fotar & var du får all din inspiration!!

Ooo ;)

Kram!!

Datum: 2013-09-16 Klockan: 09:59:41 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Anja

hejsan!

Det skulle vara kul om du berättade lite mer om dig och vad som har hänt innan jag fann den här bloggen :)

Vad gjorde du innan du började rida och fota?

Datum: 2013-09-16 Klockan: 18:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: