Couldn't quite see what the future held

 
Har ingen aning om vad mitt ben sysslar med men eftersom jag riskerade mitt liv under den här processen så spelar det ingen roll. Stenen var större och högre än vad som syns på bilden så jag var nära på att ramla ner ett antal gånger. Men tycker regnbågs-saken gör hela bilden bättre. 
Idag har inte varit en bra dag, som vanligt då men jag försöker fokusera på annat. Och på Fredag ska jag faktiskt och prata igen och förhoppningsvis bli hjälpt nu. Ska även fixa lite på mitt fotojobb och så senare, men först ska vi ut och äta för det är pappas födelsedag idag. 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Alltså bilden är ju helt sjukt snygg!!

Datum: 2013-09-24 Klockan: 22:52:14 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: