Fin ponny, kass ryttare

Creds till pappa för superfina bilden. ♥
 
Idag red jag Fille och det gick verkligen inte bra. Eller ska jag vara snäll mot mig själv gick det väl helt okej. Efter att jag red Olympic igår, som typ är den känsligaste hästen jag suttit på så vart det ganska konstigt och sitta upp på Fille. Han är allt annat än känslig, i alla fall inte i munnen. Och idag var han även värre en vanligt, ibland var han skänkeldöv och ibland tygeldöv och ibland både och. Jag red så dåligt att jag mest funderar på hur dem kan låta mig rida den här hästen. Han gjorde super fina skänkelvikningar vissa gånger och blev faktiskt rätt lagom fin på slutet en stund men annars gick det värdelöst. Övningen var riktigt bra och lösgörande så hade jag ridit bättre och han varit på lite bättre humör hade han nog faktiskt kunnat lossna fint Tror också att jag överreagerar lite eftersom det inte brukar gå dåligt med Fille, minns inte senaste gången jag kan säga att det gick dåligt faktiskt. Aja, jag får ta nya tag. Det går inte bra varje gång. 
Kommentarer
Ebba LAGERSTRÖM

Du var inte kass, Fille hade väldigt mycket egen vilja och det såg till och med jag!!
SÅ mycket som du skänklade & drog, då var det faktis han som var dum & korkad, inte du!! <333

Datum: 2013-09-08 Klockan: 15:18:34 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Matilda

Nu vet du hur jag känner efter varenda dressyrpass med trulle!
Det är bara att ta nya tag och gå vidare, hard but true ;) Det går nog bättre nästa gång, fille hade ju lite andra åsikter om vad vi skulle göra idag hehe ;)

Datum: 2013-09-08 Klockan: 17:33:46 Blogg/hemsida: http://mmatildaoolsson.blogg.se
Stella

Gud vilken myyysig bild! :D

Datum: 2013-09-08 Klockan: 17:59:40 Blogg/hemsida: http://wecandoittogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: