Green

 
Fotade lite självporträtt i trädgården igår så fler bilder kommer. Usch, har insett hur dåligt självförtroende jag får av att fota självporträtt helt ärligt. 
Idag var jag och fotade lite på hopptävling, filmade min lillasyster och sen fotade jag Ebba och Clara. Alla tre gjorde ett kanon jobb och alla kom runt felfritt. Imorgon ska jag rida privatlektion på Fille vilket jag är taggad för, verkligen få någon som kan fokusera bara på mig (och min lillasyster då) och sen på Tisdag rider jag Major, han är frisk och går att rida som vanligt. Ska testa den nya superfina repgrimman vi köpte igår för 25 kronor och sen mycket med halsring och om han känns lugn kanske vi tar någon galopp om det funkar men då ska han vara riktigt lugn för jag vet hur han kan vara. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: