I want the world in my hands

 
Älskar bokeh:n i den här bilden. Bokeh är så himla fint!
Igår var jag och skötte om Fille, han skötte sig verkligen jätte bra. Han stod lös hela tiden, och det är inte alltid att man kan ha honom lös kan jag säga. Han var lugn och stod helt still medan jag ryktade i säkert en halvtimme sen ville han gå runt lite och leta efter matrester på marken. Så fort han sa åt mig att han ville vara ifred så respekterade jag det, backade några steg och lät honom vara en stund och satte mig i ett hörn tills han självmant kom fram till mig. Jag frågade om jag fick vara nära honom, jag trängde mig inte på och tvingade honom och det gjorde att han faktiskt hade en helt annan respekt för mig och han slappnade av mer. Sen blev han väldigt mysig och gav mig några pussar, hade hans mule inte varit helt skitig och smutsig kunde det ha varit mysigt. Haha! Gulleponnyn. ♥ Lite var han också på mig och kollade om jag råkade ha något ätbart, man måste ju kolla. ;)
Idag är jag hemma från skolan då jag knappt sovit inatt och har huvudvärk och allt möjligt. Men morgonen blev lite bättre efter att jag fick en jätte söt kommentar på ask som gjorde min dag. Men tror i alla fall jag går på ridningen idag, jag behöver bara vila lite helt enkelt.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Underbar bild! Himla fin bokeh! ^^

Datum: 2013-09-15 Klockan: 12:56:30 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: