Idag ska bli en bra dag

 
Ännu en bild jag redigerade nydligen när Matilda fotade mig och finaste ponnyn för ett bra tag sen. Idag ska bli en bra dag. I skolan har jag inget speciellt idag men när jag kommer hem ska jag nog ta ut kaninen i sele lite en stund då han har så sjukt mycket överskottsenergi just nu. Sen blir det ett oväntat besök till Major, för Frida skulle egentligen ha honom idag men det blev jag istället. Tror kanske att jag ska hoppa. Har en bana i huvudet som jag har tänkt på ett tag, den innehåller faktiskt ett galoppombyte och det är typ det bästa han vet så det är bara att förbereda sig på glädje bockningar. Haha. Men vi får se vad jag gör för jag tror bara att jag hoppar om det går att hoppa ute i så fall. Annars blir det halsringstjoffs i ridhuset. 
Kommentarer
Elin

Sugen på att köpa en kingsland piké? Säljer här mycket billigare än originalpris om du skulle vara intresserad. Superfin bild förresten, kram :) http://www.tradera.com/kingsland-piké-xs-auktion_302365_191780738

Datum: 2013-09-27 Klockan: 22:41:26 Blogg/hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: