If our love's insanity, why are you my clarity?

 
Hur mycket folk än kommer att ifrågasätta hur jag kan tycka om den här ponnyn och varför jag är inte är rädd för honom, så kommer det aldrig att hindra mig från att tycka om honom så mycket som jag gör. Han är ingen häst som ger ut sitt hjärta gratis och som är lugn och samlad mot alla han möter, långt ifrån. Du får tillbaka det du ger till honom. Den energi du utstrålar får du tillbaka. Han är lite som en spegel. Ger du inte honom lite egen tid och utrymme tänker han såklart inte ge dig något. Sen jag ändrade mitt sätt att se på hästar och ridning och har blvit mer för naturlig hästhantering och att mer lyssna på hästarna har Fille haft en helt annan respekt för mig än innan och vi har båda verkligen förstått varandra nu. Jag förstår bättre hur han funkar och han förstår vad jag vill. Världens finaste ponny. Åh, vad jag önskar att du var min ibland. 
Kommentarer
Ida Barsk - Sveriges Nordligaste Hästblogg

Vad fina ni är <3

Datum: 2013-09-26 Klockan: 12:56:43 Blogg/hemsida: http://idabarsks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: