I'm still alive but I'm barely breathing

 
 
 
Var ute hela morgonen och brosta om min kanin i säkert en timme, han verkade verkligen njuta av det och var jätte mysig. Han är inte den kelgladaste kaninen vanligtvis. Sen fick han springa runt lite på tomten och hoppa lite självmant. Sen fick han buren städad också så han verkade hel nöjd. Åkte även en sväng till stallet, trodde inte jag skulle orka med det helt ärligt. Men jag blir oftast på lite bättre humör när jag är i stallet.
Idag kommer förövrigt Julia hit och sover över så hon kommer om någon timme eller så. 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Så vackra bilder!! Älskar den första. :)

Datum: 2013-09-28 Klockan: 20:11:08 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: