Myspass med liten ponny

 
 
Åh, idag har varit en relativt bra dag faktiskt. Har lyckats hålla humöret uppe hela dagen och det var ett tag sen och ridningen gjorde inte direkt det hela sämre.
Fick rida den finaste, mysigaste C-ponnyn som finns. Lilla Tintin! ♥ Har bara ridit honom en gång innan. Blev så himla, himla glad för jag hade sagt att jag ville rida honom igen någon gång. Haha, kände nästan att jag tyckte synd om stackarn för jag är på gränsen till för lång, det är inte hemskt men ändå. Den ponnyn är så himla underbar på alla sätt verkligen att rida, finns inget negativt med den ponnyn. Han är känslig på alla hjälper, inte stark och ändå rätt pigg och framåt. 25 år är han så det är ingen ungdom direkt men han är ändå väldigt pigg för sin ålder. Idag var han faktiskt riktigt pigg, det var så himla roligt. Red nästan hela passet utan stigbyglar också, han är som en soffa att sitta på. Övningen vi gjorde gick bra och på slutet när vi skulle galoppera på mittvolten så vart han så himla glad och bara galoppera på i världens fart med öronen framåt. Mot slutet blev han faktiskt riktigt fin i traven. En riktig guldklimp är den där ponnyn. Finns inte ord att beskriva hur härlig han är. Helt klart världens bästa C-ponny utan konkurrens. ♥
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Vackert!

Datum: 2013-09-27 Klockan: 14:41:42 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: