Summertime sadness

 
En bild från i somras som inte har lagts ut här tidigare. Saknar sommaren sjukt mycket just nu. Orkar inte med all skolstress, sömnproblem och att jag typ är sjuk konstant just nu. Fast åh vad jag blev sugen på croissants nu.
Idag på markarbetet red jag Olympic, igen. Det var ingen som red honom innan mig så idag fick jag känna på den riktiga "Pigge" kan jag säga, förra gången var han ändå ganska seg. Men det gick faktiskt rätt bra. Han var väldigt spänd i början och han hade svårt att slappna av, så jag fick ju verkligen försöka vara helt avslappnad hela tiden. Det som dock var skönare med att han var piggare var att galoppfattningarna gick mycket bättre och han fick en väldigt fin galopp faktiskt. Bommarbetet gick sådär i högervarvet, Olympic hade lite svårt att hitta takten först. På dem med kortast avstånd tog han faktiskt ett stort galoppsprång över alla tre bommarna en gång för att han tyckte var onödigt att trava så korta steg. Haha! I vänstervarvet gick det dock mycket bättre och han hittade takten mera själv. Sista varven i traven slappnade han faktiskt av och sänkte nacken fint. 
Hoppning nästa vecka då. Har inte önskat någon så vi får se vem jag får. Tackar inte nej till Fille...
Kommentarer
Sanna Bäckström

Åh den låten är så bra, summertime sadness! Gud vad jobbigt med sömnproblem hoppas det blir bättre! <3

Svar: Tack snälla du!! <3

Datum: 2013-09-12 Klockan: 20:59:42 Blogg/hemsida: http://sannas.horseworld.se
Elin

Älskar Lana då mycket, hennes musik är amazing. Jag känner också likadant, är småsjuk hela tiden. Suck.

Datum: 2013-09-12 Klockan: 21:19:24 Blogg/hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se
Ellen (alatariel)

Så mysig bild! :)

Datum: 2013-09-15 Klockan: 10:41:05 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: