This is the real world

 
Idag var jag uppe vid klockan sju och har varit i stallet tills för någon timme sen och hjälpt till på nybörjarlektioner. Är helt slut i kroppen efter att ha sprungit runt där. Var så sjukt ridsugen när jag var där, skönt att jag får rida Major på Tisdag. Åh, längtar. Han är så underbart härlig att rida just nu. Skulle kunna rida och hålla på med honom varje dag. Vet inte riktigt vad jag ska göra på Tisdag, antingen blir det ridning ute på ett fält i närheten med sadel och repgrimma eller så blir det hoppning med samma utrustning eller så blir det barbacka och lite mer halsrings träning. Han går så fint med halsringen nu, halterna börjar bli nästintill perfekta. Förut vände han ju in till mitten på något konstigt sätt när jag skulle göra halt. Vill göra allt på en gång nästan. Haha, men vad jag gör får vädret avgöra också. 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Wow vad snygg bild! o_o

Datum: 2013-09-14 Klockan: 21:47:45 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Signe Nylander

När jag stannar Goofy med halsring går han också in i mitten. Är det någon gammal instinkt eller, haha? ;)

Datum: 2013-09-15 Klockan: 12:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: