We're teenagers, we count the years, we think we're smart, but we're not, we don't know anything

 
Häromdagen syndes regnbågen jätte fint, jag såg den när vi var påväg hem så jag rusade ut ur bilen, grep tag i kameran och rusade ännu snabbare ut innan den skulle försvinna. Önskar verkligen att jag hade haft ett vidvinkelobjektiv och någon fancy fin äng så hade bilden varit perfekt. Men nej, det blev precis utanför mitt hus. 
Idag vill jag gärna låtsas att jag har varit glad, men det är inte riktigt fallet. Det har känts väldigt jobbigt att prata med folk idag, även mina vänner, så jag har undvikit det så mycket jag kan, mest suttit själv och läst i skolan. Någon gång har jag tvingat ur mig ord bara för att folk frågar saker men annars har jag suttit tyst, ibland har jag till och med bara orkat fejka leenden när folk pratatr med mig. Nej, idag är ingen bra dag. Det behövs ingen hård knuff just nu för att jag ska falla ned för stupet och börja störtgråta.
Kommentarer
EbBA LAGERSTRÖM

Åh, Sofia!!
Jag finns alltid om du vill prata, jag vet exakt hur det känns när man helst inte vill synas!! <3

Datum: 2013-09-30 Klockan: 19:41:12 Blogg/hemsida: http://Ebbalagerstrom.horseworld.se
Ellen (alatariel)

Så fint!

Datum: 2013-10-02 Klockan: 21:13:35 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: