Härlig dag

 
 
Igår var faktiskt en rätt mysig dag. Efter lunch cyklade jag ut till Melody. Stallet ligger inte direkt några meter från mitt hus utan det tog runt 35 minuter att cykla. Blev sen mött av en glad häst som kom gående på en gång och trots att jag inte hade någon grimma med mig så föreslog hon direkt att vi kunde börja gå mot ligghallen så det gjorde vi. Sen ställde vi oss utomhus och jag bortsade lite, sen var vi på banan ett tag och sen skulle vi gått ut på en promenad men vi hann inte så långt innan Melody förklarade att hon hade missförstått mig, hon trodde såklart att promenaden innebar att hon skulle äta gräs hela vägen. Så egentligen var hon inte på humör för en promenad så då vände vi om och gick tillbaka till hagen igen. Släppte henne i hagen sen och satt på marken medans hon gick runt och betade. Sen cyklade jag faktistk även förbi ridskolan, men Fille var ute i hagen så satt bara och pratade med Matilda en stund innan jag cyklade hem. Totalt cyklade jag ungefär 2 mil igår alltså och är faktiskt rätt chockad över att jag inte har specielllt ont i benen ändå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: