I hope you find a way to be yourself some day

 
Även fast denna bild är ganska oskarp så gillar jag den väldigt mycket ändå. Det är något speciellt med ljuset just. Bara sjukt synd att den inte kunde varit skarpare.
Om några timmar kommer släkten på mammas sida hit och äter lunch och sen tårta, JAG FYLLER JU NÄMLIGEN ÅR IMORGON! :D Så ska försöka fixa några självporträtt eller något senare att kunna lägga upp imorgon.
 
På tal om ingenting har The Neighbourhood släppt en ny låt för ett tag sen, hörde den först på Tumblr men visste då inte att det var en ny låt dem precis släppt. Lägger in den här under både på grund av rubriken till detta inlägg men även för att jag kände att inlägget blev lite tråkigt annars. Haha.
 
Kommentarer
Molly

Älkar låten och bilden är magisk, älskar att du fick med det där regnbågsfärgade partiet!:3 Grattis i förskott!:D

Svar: Åh, tack! Ja, det var det jag fastnade för med bilder faktiskt. :)Tack igen!
Sofia Krantz

Datum: 2014-04-18 Klockan: 14:56:39 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: