Karin

 
 
Fick besök över dagen idag, av ingen mindre än Karin. Vi har inte setts på hur länge som helst men hon kom ner hit och hälsade på. Super mysigt verkligen att få se henne igen och har haft en av de bättre dagarna på väldigt länge faktiskt. Hon är verkligen en så himla fin och härlig människa. I alla fall så gick vi bland annat ut på en liten fotopromenad och då tog jag bilderna över. Sen var hon ju tvungen att åka hem då men hoppas verkligen att vi hinner ses igen snart.
Har förresten gjort om headern lite. Kände att den var lite för hästig just nu när jag aldrig är i stallet. 
 
På tal om hästar åker vi ju och hämtar hem Azzi - ponnyn min lillasyster och hennes kompis ska hyra - imorgon. Jag kommer ju vara lite smått delaktig i det hela men inte jätte mycket men det ska väl bli rätt roligt hoppas jag. 
Kommentarer
Karin

Tack själv för en supermysig dag! :D Lova att höra av dig om du kommer upp till Stockholm någon gång!! <3

Datum: 2014-08-23 Klockan: 23:05:44 Blogg/hemsida: http://ironimedkarin.devote.se
EBBA LAGERSTRÖM

Headern blev super fin verkligen! <3

Datum: 2014-08-24 Klockan: 11:34:29 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: