She's made of outer space

 
 
 
För det mesta känner jag typ "asdfghjlakgbrefksdjfnaerkfn" över hur stört bra modell till vän jag har. Denna photoshoot hade vi i min mosters trädgård när vi var i Göteborg. Klockan var väl någonstans efter 8 på kvällen, då Julia tyckte att vi skulle ut och fota. Så hon sminkade sig och sen gick vi ut precis utanför och fotoade lite. Temat var lite att hon skulle se rätt galen ut, men dessa tre vart ju realtivt normala. När vi fotade bakom stängslet så såg hon egentligen livrädd ut på de flesta bilder (för att vi skulle ha en känsla av att hon var instängd någonstans) men jag gillade även den under då hon helt enkelt inte ser ut att bry sig alls om att hon skulle vara fängslad någonstans. Också rätt chockad över att bilderna blev bra då det var väldigt dåligt ljus. 
Kommentarer
"modellen"

Åh, så bra det blev!! Du är så duktig på att redigera. <3

Svar: Tack gulle ♥
Sofia Krantz

Datum: 2014-08-06 Klockan: 20:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: