Ta mig tillbaka - Mallorca 2013

 
 
 
 
 
 
 
Imorgon börjar jag i skolan igen. Tänker inte ljuga och säga att det känns toppen men samtidigt känns det inte jätte hemskt. Är mest otaggad på att faktiskt börja i 9:an. Sista året i grundskolan. Vill helst lägga mig och sova resten av året istället.
Kollade även igenom bilder från när jag åkte med Julias familj till Mallorca förra sommaren och insåg hur mycket jag saknar det. Det var precis innan jag började må dåligt (eller som det gick rejält nedåt i alla fall) och jag minns hur bra jag mådde de där två veckorna i Pollenca. Den här sommaren har gått alldeles för fort och jag känner mest att jag inte gjort något alls, vilket faktiskt är sant. Hade gärna gått tillbaka till förra sommaren av många anledningar. 
 
By the way, idag så fyller två nära vänner till mig 15 år båda två. Signe och Clara. Superstort megagrattis till dem! Här under har vi det oerhört fina födelsedagskortet som jag gjorde till Signe. 
Kommentarer
Signe Nylander

Tack igen fina du! Haha älskar kortet <3 och grattis till Clara med! c:

Datum: 2014-08-20 Klockan: 19:00:24
Emma

Riktigt fina bilder! Vill med utomlans till ett varmt place c: Ifall det är till någon tröst så är nian roligast av högstadiet (min åsikt då) och sen gymnasiet är så så så mycket bättre än högstadiet på alla sätt och vis! :)

Svar: Tack! Ja, vill också iväg till något varmt land just nu. Får hoppas att nian blir bra i alla fall. :D Det känns helt okej de första två dagarna som varit.
Sofia Krantz

Datum: 2014-08-22 Klockan: 16:03:11 Blogg/hemsida: http://emmaomelros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: