Dagens Melody

 
 
Är det bara jag eller ser hon inte väldigt liten och ung ut på bilderna? Sen så ser det ut som om hon inte har några bakben på andra bilden vilket är lite läskigt. 
Vi red i alla fall ut som jag trodde. Kan väl säga att det gick tusen gånger bättre i tisdags. Något kändes bara inte hundra idag. Vet inte var det var, alltså hos mig själv. Min sits var överallt och ingenstans och jag kunde inte riktigt slappna av. Hon var avslappnad och fin till en början men man kände att hela hon var full av energi. Satte av i galopp precis som förra gången fast denna gången vart det lite allvarligare då jag hade långa tyglar när hon började galoppera så det tog upp för en backe innan hon stannade. Hon började även trava lite här och var och hade mycket överskottsenergi. Hon var helt enkelt bara glad och pigg men det kändes bara inte bra, själva känslan. Red lite på ett fält ett tag för att hon skulle lugna ner sig lite så det hjälpte. Sen efter att jag hade ridit var hon riktigt mysig. Kliade henne vilket hon gillade, lutade huvudet mot mig och ville bara mysa helt enkelt. Hon var lite spänd och öm i ryggmusklerna så försökte massera lite men det verkade göra lite ont. Borsta riktigt länge efteråt och fotade i hagen sen.
Kommentarer
Elin

Superfina bilder, hon ser väldigt mysig ut speciellt på första bilden.
Och det är lugnt tycker bara hon är väldigt lik en häst jag sett! :)

Svar: Tack, tack. :) Ja, den andra bilden blev ju lite... speciell. Jaha. Nejmen hon står i ett litet stall som ligger ganska nära ridskolan så du kan med stor sannolikhet ha sett henne.
Sofia Krantz

Datum: 2014-02-08 Klockan: 18:21:52 Blogg/hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se/
Emma

Vilken söt liten rackare! Är det den du provred eller vem är det? :)
sv: tack så mycket!! Du och Major passar också jättebra ihop och det kommer du och Melody säkert också göra! Ska bli kul att följa er :)

Datum: 2014-02-09 Klockan: 10:27:28 Blogg/hemsida: http://emmaomelros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: