Foodography

 
 
Detta goda och färgglada åt jag igår efter skolan och tittade på Shutter Island för typ hundraelfte gången. Så otroligt bra film. Finns inga ord för att beskriva den. Rekommenderas verkligen om ni inte har sett den! Tycker det såg så färgglatt och fint ut så tog ett par bilder på det. Himmelskt gott också.
Snart ska jag ut till Melody. Hade tänkt rida men då hon som äger stallet ska iväg och jag får vara där själv (med pappa då) så vet jag inte riktigt hur jag gör. Ridbanan som finns några minuter därifrån var nämligen ridbar nu så hade tänkt testa att rida där men vi får se. Annars går vi väl bara på en liten promenad.
Kommentarer
Josäfin Andersson

åh satans vad gott!

Datum: 2014-02-28 Klockan: 09:43:01 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: