Hälsningar från en sjukling

 
Vaknade upp natten mellan tidag och onsdag och mådde jätte illa. Kräktes sen hela tiden med typ 10 minuters mellanrum i två timmar. Sen har jag haft väldigt hög feber och extremt mycket huvudvärk. Det har börjat bli bättre i alla fall. Skulle egentligen åkt ut och ridit Melody igår men det blev ju inte av. Trist men det är ju så det blir.
Hoppas ni i alla fall har haft det bättre än mig. Jag hade tänkt spendera min dag med att hänga på Tumblr ett tag, duscha bc jag känner mig lagom skabbig nu när jag har varit sjuk och kanske gå på en promenad. 
Kommentarer
Elin

Otroligt fin bild, älskar färgerna. Hoppas du mår helt bra snart, så jobbigt att vara sjuk :(

Svar: Tack så hemskt mycket. :) Är helt frisk nu i alla fall.
Sofia Krantz

Datum: 2014-02-28 Klockan: 19:00:16 Blogg/hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: