I don't want to be forgotten

 
 
 
När jag vaknade igår så snöade det helt plötsligt massor. När det slutade snöa hade det lagt sig jätte fint över alla träd och det såg så magiskt fint ut verkligen. Vi skulle egentligen iväg men lyckades smita iväg och fota lite snabbt bara en liten bit från huset. Blev faktiskt ett par ovanligt bra bilder. Att fota snö är inte min starkaste sida. Speciellt inte att redigera dem. Herregud, det är inte roligt. Nu är i alla fall snö helt borta igen. 
Har ju varit ganska off här. Ledsen för det även fast det nog inte gör någon något. Mitt liv är rörigt nog som det är på alla håll och kanter. Haft ett par riktigt jobbiga dagar nu så därför har jag inte haft ork att skriva något
Kommentarer
Elin

Jag hann inte fota snön när det var sådär fint, och nu regnar det och är slaskigt istället.... Typiskt mig.

SV: Tack så mycket! :)

Svar: Var sjukt glad att jag hann fota, det var ju redan borta senare på eftermiddagen. ;)
Sofia Krantz

Datum: 2014-02-21 Klockan: 16:43:16 Blogg/hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se/
Josäfin Andersson

Himla fina bilder :D

Datum: 2014-02-25 Klockan: 10:36:10 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: