2014

 
 
 
Tre bilder jag tog igårkväll, blev inga jätte bra bilder helt ärligt men här är tre av dem som blev helt okej. Känns helt sjukt att det faktiskt är 2014 nu, det här året har gått så fort, för fort. Ska fixa ett inlägg där jag sammanfattar hela året och tar upp lite saker som har hänt, gjorde samma sak förra året. Men det kommer bli i två inlägg, för ett kommer handla lite om en annan sak helt enkelt. Gillar och hålla saker hemligt så ni får se det när det kommer ut helt enkelt.
Hoppas ni har en toppen start på detta år och ett bra fortsatt år också! :) Vill tacka alla som har hängt med mig detta år trots att jag kanske inte varit den roligaste personen att följa här på bloggen eller annars på grund av min negativa inställning. Jag hoppas på att det ska börja bli bättre det här året i alla fall. Nu kör vi!
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Fint! Gott nytt år Sofia! ^^

Datum: 2014-01-01 Klockan: 16:56:45 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Sara Fryk

Grymt coola bilder! :)

Datum: 2014-01-01 Klockan: 18:54:28 Blogg/hemsida: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: