I know there's no life after you

 
 
 
 
Världens finaste gulleplutt ponny (eller faktiskt så funderar dem på om han kanske är häst ändå...) och jag idag. Var ute i stallet en sväng, Filles bakben såg verkligen helt hemska ut, helt svarta var dem och även hela svansen så jag tvättade honom. Riktigt imponerad då han var riktigt lugn och duktig. Sen gick vi en sväng för att han skulle torka och då var Emelie super snäll och fotade oss. Blev riktigt fina bilder faktiskt, imponerande för Emelie har aldrig använt min kamera förut. Så nu har jag massa nya och fina bilder på mig och Fille. Har även ett par andra jag inte har lagt upp. Älskar denna ponny så sjukt mycket att ord inte räcker till. ♥ Nästan vecka är det första hoppkursen för terminen och jag är super taggad eftersom det gick så himla bra förra gången.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: