Major ute i vinterkylan

 
 
 
Världens allra vackraste varlse. Ser ni hur fin och gullig och perfekt han är? Han är gullig när han är lite mer lurvig nu på vintern, han är så extremt korthårig annars. Men en riktig modellhäst är han verkligen.
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade upp och myste med kissen nästan en halvtimme, efter skolan följde Clara med hem en stund och hälsade på Qastor. Nu ska jag åka iväg och sova hos mamma inne i stan i alla fall. Ska försöka planera in någon fotografering snart tror jag, antagligen med mig själv bara då jag känner att jag inte har så mycket bilder nu. Har lite fler bilder på Major, men 90% av bilderna från i fredags var suddiga eller så var jag inte särskilt inbjudande. Hahahaha. Men sånt är livet när man är extremt ofotogenisk.
Kommentarer
Emma

Alltså du är sjukt duktig på att fota! Älskar dina bilder :)

Datum: 2014-01-27 Klockan: 21:04:53 Blogg/hemsida: http://emmaomelros.blogg.se
Emely

Jätte fina bilder, och riktigt söt häst! :)

Datum: 2014-01-28 Klockan: 21:13:14 Blogg/hemsida: http://emelys.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: