Mysig men väldigt kall eftermiddag

 
Suddig men lagom mysig bild från idag. Ser ju ut som han inte har någon man eller pannlugg, ahaha. Sen att han ser lagom "glad" ut kan vi ju skippa. Hahaha. Har en massa andra bilder som jag ska redigera senare. 
Kom ut till stallet i bra tid idag och hade gott om tid att få allt gjort, fotade honom lite i hagen och han var super mysig och väldigt glad. Gjorde i ordning honom och gick på en liten promenad (för hand då) i skogen sen gick vi in på utebanan och först joggade vi runt lite i trav och han var superglad och arbetade också lite annat från marken. Sen satt jag upp en stund barbacka och testade min nya halsring och skrittade bara helt enkelt då underlaget inte var super bra. Han var lite nonchalant först men det blev bättre sen. Efteråt borstade jag jätte länge och bara myste och han var så himla glad och mysig idag. Älskar denna hästen mer än något annat. Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag ser honom igen nu. 
Kommentarer
Sanna Bäckström

Herregud så fina <3

Datum: 2014-01-17 Klockan: 21:43:01 Blogg/hemsida: http://sannas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: