The hardest part of living is just taking breaths to stay

 
 
Två bilder på mig tagna för några dagar sen. Just för att jag har svårt med bilder på mig själv och så vet jag inte riktigt vad jag tycker om dessa. Nu har jag inte riktigt några fler bilder att lägga ut, vilket jag alltid tycker är stressande. Vill liksom alltid ha några extra bilder i arkivet att kunna publicera. Men har lite planer på åsiktsinlägg. Egentligen skulle jag kunna skriva mil-långa åsiktsinlägg om allt som gäller hästar och ridning just nu så jag får ju korta ner det lite. Ni får gärna ge era förslag om ni har några.
Har ju i övrigt inget riktigt kul att skriva om, tar mig igenom dagarna, spenderar lite för mycket tid på Tumblr ibland, har ingen riktigt inspiration till att fota för tillfället och så vidare. 
Kommentarer
Julia

Damn so hot

Datum: 2014-02-04 Klockan: 16:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: