Titta vad som kom i posten idag

 
På två dagar hann min halsring komma fram. Wow. Det gick snabbt måste jag säga. Stor tummen upp till Kapson.se för att det gick så snabbt. Tror absolut att jag kan tänka mig att handla därifrån igen någon gång. 
Jag hade ju som sagt beställt den precis innan jag fick reda på att Major skulle pensioneras men jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag får använda den. Som sagt, oavsett om jag inte rider Major så mycket mer eller hur det blir så är det här ju något jag vill fortsätta med, så förr eller senare använder jag ju den. 
 
 
Sen ville jag bara visa denna otroligt kloka och fina kommentaren som jag fick av Amanda igår, som gav mig lite inspiration och hopp faktiskt. Och faktum är att Alexandra (som nämns i kommentaren) är en av dem tjejerna som har fått mig lite intresserad av Akademisk ridning och sådär. Tack Amanda för den jätte bra kommentaren. :)
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

Nu har jag tid att kommentera. ;)

Så kul att den har kommit, hoppas den passar bra & att den fungerar så som du tänkt dig! <3

Datum: 2014-01-11 Klockan: 14:06:23 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: