We'll run where lights won't chase us

 
 
Har så otroligt mycket bilder från den här photoshooten att lägga upp just nu. Vet knappt ens vad jag ska göra med dem. Har haft en ganska bra början på det här året, var ute och sprang förut, tränade lite. Måste börja bli mer strikt med sånt, få in mer rutin på det. Har även hunnit flyttat på gerbilerna bur in till ett annat rum och städat rent buren ordentligt. Imorgon börjar även ridningen igen. Har inte ridit på två veckor nu och det jag trodde det skulle kännas annorlunda. Trodde att jag skulle vara helt sysslolös och sakna allt men det har på något sätt bara varit ganska skönt att ta det lite lugnt. Tror vi har vanlig dressyr och har ingen aning om vem jag får rida men det visar sig väl.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Alltså dimman är så himla cool! Jätte fina bilder!

Datum: 2014-01-01 Klockan: 22:06:17 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: