Harry Potter The Exhibition

 
 
 
 
 
I söndags fick jag finbesök av ingen mindre än Jessica - aka persika aka Essa aka smurfen aka Ragnar aka Gud aka kungen - ja, kärt barn har många namn. Har i alla fall varit jätte roligt för vi har inte setts på över ett och ett halvt år men hon är i alla fall en av de bästa människorna jag känner. Men ikväll åker hon tyvärr då hem vilket är trist. Igår hann vi alla fall med något VÄLDIGT roligt: vi var på Harry Potter utställningen i Norrköping. Det var fantastiskt verkligen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men i alla fall så fick jag med mig några saker hem. En "Marauder's Map", en Hogwarts-hoodie, som är sååååhäääär skön och fin, OCH EN TIME TURNER, vilket jag var så himla sugen på att köpa men övervägde att inte göra det då den kostade skjortan men mamma övertygade mig att köpa den då jag knappt spenderar pengar annars så nu är jag så glad att jag köpte den. Är nog världens lyckligast HP-nörd just nu och vilken upplevelse att få se all rekvisita rakt framför en. Ville typ bo där kände jag mest. Kände mig som en äkta fan-girl. 
Kommentarer
Molly

Herregud vilka fina saker *-* *dreggel*

Datum: 2014-07-01 Klockan: 14:02:50 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se
Karin

Åh herregud......! Dör HP-döden!!!!!!!!!!!!! :'D

Datum: 2014-07-01 Klockan: 15:05:26 Blogg/hemsida: http://ironimedkarin.devote.se
Alma Bengtsson

åååh vill också dit!! har ju varit på Studio Touren i London men ändå :'D Har både Marauders Map och Time Turnern, men vill ha ett sånt fint ställ till min time turner D:

Svar: Åååååh, vill också gå på Warner Bros Studio Tour. (': Skulle verkligen rekommendera att gå på det jag var på i alla fall, är inte säker på om det är särskilt roligt om man redan varit i London, men man kan ju aldrig få för mycket av Harry Potter så...
Sofia Krantz

Datum: 2014-07-10 Klockan: 21:07:02 Blogg/hemsida: http://photoab.blogg.se/
Lina

Så sjuukt snygga grejer!! Vill ha :D

Vågar man fråga vad time turner halsbandet kostade?? Och sen undrar jag om de hade hp-godis till försäljning där? Ska nämligen dit i Augusti, längtar!!

Kram

Svar: Du har ju ingen länk till något så därför svarar jag här ifall du skulle se det. ;) Halsbandet kostade någonstans kring 600 tror jag. Och de har Chokladgrodor, Gelebönor och någon form av gelesniglar.
Sofia Krantz

Datum: 2014-07-19 Klockan: 11:58:57
Lina

Okej tack då vet jag :D

Svar: Det var så lite så! ;)
Sofia Krantz

Datum: 2014-07-20 Klockan: 16:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: