I'm just filling time

 
 
HERREGUD VAD VARMT DET HAR HÄR VARIT IDAG! Har nästan trott att jag ska dö av värmeslag hela dagen. Min kropp är inte alls bra på att hantera värme. Gjorde ett försök till att ta mig ut för att plocka hallon men efter att nästintill ha dött på kuppen (nästan i alla fall, höll på att svimma) så blev det att spendera majoriteten av dagen inomhus. Inte mig emot när jag hade en säsong 4 av Supernatural att se klart på vilket jag då har gjort. You could say I'm addicted, yes...
Aja. Nu babblar jag bara på för att jag egentligen inte har något att skriva. Ska försöka tänka ut något mer att skriva om som jag kan publicera här sen så vi slipper mina spontana och meningslösa inlägg.
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

Här har det också varit helt enormt varmt. 30 graders värme, vilket inte är jätte kul när man ligger och svettas med 38 graders feber, puh, hade inte gjort något om det varit 15 minus idag, haha. <3

Är det inte NIO säsonger av supernatural? Själv håller jag på att titta igenom alla Pll avsnitt. <3
Kram! <3

Datum: 2014-07-23 Klockan: 21:56:45 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Horsesbystewart

Gud vilka vackra bilder! Ville bara säga tack för din kommentar, och att du får gärna skriva om och låna vad du vill från inlägget du frågade om. Vet inte om du fick mitt svar där (svarade på min egen blogg). Jag vill inget hellre än att ämnet diskuteras mer inom hästvärlden. Så jag är bara tacksam om du också vill lyfta det <3

Svar: Tack själv! :) Jätte glad att du kommenterade så att jag fann din blogg. Och ja, jag fick svaret från din blogg så har sett det också. Det behövs verkligen diskuteras mer när det råder sån kunskapsbrist kring ämnet. Kan aldrig pratas om för mycket enligt mig.
Sofia Krantz

Datum: 2014-07-24 Klockan: 10:21:17 Blogg/hemsida: http://horsesbystewart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: