Nu bär det av!

 
 
 
Nu åker jag iväg på ridläger i en hel vecka! Trots att jag kanske inte är jätte taggad just när det kommer till själva riddelen och så, så kände jag oerhörd längtan när jag kollade igenom bilderna. Mest längtan efter personerna som var där förra året men bara hela upplevelsen i helhet med den fina omgivningen. Visst lockade ridningen förra året och så men nu har jag ju rätt annorlunda ståndpunkter jämfört med då. Men det ska väl bli rätt kul ändå även fast det kommer ju inte bli samma sak som förra året. För alla som var där förra året kommer ju inte tillbaka i år. Bland annat får jag i år inte träffa tjejen på mittenbilden, Karin. Jätte tråkigt för jag saknar henne super-mega mycket verkligen. 
Jag hoppas att jag får en bra vecka i alla fall, ska ta vara på den för jag åker ju knappast tillbaka efter detta. För sån här sorts hästhantering och ridning är ju inte riktigt vad jag gillar och håller med om. Men det ska som sagt bli så himla mysigt med själva upplevelsen. Har fixat ett par inlägg som kommer upp i veckan i alla fall så håll utkik. :) 
Kommentarer
Karin

Åh, så härliga bilder!!!! Ha det bäst nu, saknar dig också, huuur mycket som helst! Hälsa Nice från mig, kraaaam! <3

Datum: 2014-07-12 Klockan: 22:09:59
jessie

hej ville bara säga att du har en riktigt trevlig blogg och väldigt många läsvärd och tänkvärda inlägg:)//jessie

Svar: Taaaack! Gud vad glad jag blir, verkligen. :)
Sofia Krantz

Datum: 2014-07-13 Klockan: 07:56:25 Blogg/hemsida: http://meandmyeiro.blogspot.se/
Sara

Hej! Vi var på samma vecka på sjöis, och du tog ju kort när våran grupp hoppade, samma grupp som Frida och Julia. Hann aldrig få tag på dej innan du åkte om var du skulle lägga upp bilderna?

Svar: Tänkte faktiskt på det också! Jätte skönt att du hittade min blogg i alla fall. :) Kan mejla bilderna till dig om du vill.
Sofia Krantz

Datum: 2014-07-21 Klockan: 16:49:48
Sara

Ja tack det skulle vara jättesnällt!:) du kan väl se min mejladress?

Svar: Ja, om det är den som du har skrivit in när du kommenterat kan jag den! :D
Sofia Krantz

Datum: 2014-07-21 Klockan: 23:08:24
sara

Yes det är den, du kan väl mejla?

Svar: Mejlar bilderna så snabbt jag får ordning på vilka exakt jag ska skicka. :D
Sofia Krantz

Datum: 2014-07-22 Klockan: 13:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: