Your soul is haunting me and telling me that everything is fine

 
 
 
Är faktiskt väldigt nöjd med dessa bilder jag tog på Julia och hennes kissemiss. Ljuuset den här kvällen var så himla fint, lite mörkt var det egentligen så var aningen svårt att fota men med redigering ser det ut som om det var ljusare än vad det var. Hoppas ni gillar bilderna också!
 
Idag blir det fullt upp med att packa för ridläger på lördag, ska bli kul att få träffa Olivia, Ida och Emma igen. Jag ärju inte särskilt intresserad av just den typen av ridning och hästhantering egentligen så idag hade jag inte bokat en plats på ridlägret om man säger så men det får jag väl stå ut med just nu och njuta av upplevelsen annars. Förutom det ska jag nog bada i poolen senare, det är fruktansvärt varmt här alltså. Puh. Sen fixar jag ett par tidsinställda som kan komma upp medan jag är borta. 
Kommentarer
Molly

Älskar verkligen bilderna! Gillar också att ni kunde få katten att posera så pass bra också, de brukar ju kunna ha en helt egen vilja haha :')

Svar: Tack! :) Ja, faktum är att vi inte gjorde så mycket. Var inte tänkt att vi skulle ha med någon katt men vi hann bara sätta oss på åkern innan Musse kom springande och var på kelhumör, han sprang typ fram och tillbaka mellan mig och Julia så medan han var på Julia fick jag ta bilder. Han brukar annars bitas och allt möjligt så vi blev positivt överaskade, hahaha.
Sofia Krantz

Datum: 2014-07-10 Klockan: 16:12:41 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se
Ida - foto & häst

åh superfina bilder! såå fint ljus :D
sv; åh tack så himla mycket! blir såå glad ❤

Svar: Ja, ljuset var verkligen himla fint den här kvällen! Och tack så mycket! ♥
Sofia Krantz

Datum: 2014-07-10 Klockan: 23:30:15 Blogg/hemsida: http://prinsesc.blogg.se/
Stella

Gud den sista bilden, hur katten buffar henne i ansiktet - vilken känsla att få på bild!
Helt fantastisk!! :)

Datum: 2014-07-11 Klockan: 21:09:23 Blogg/hemsida: http://wecandoittogether.blogg.se
Emelie

Fin blogg! Hoppas du får kul på ridlägret :)

Datum: 2014-07-11 Klockan: 21:44:17 Blogg/hemsida: http://emeliedaniielsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: