Min finaste vän

 
 
 
Idag var jag ute hos Major. Ska börja åka ut hos honom på onsdagar då han egentligen har vilodag men jag vill bara spendera tid med honom.
Kom ut rätt tidigt så hann umgås med honom i hagen. Blev glatt hälsad av en mysig häst som ville bli kliad massa så det blev mitt jobb och han ville även vara väldigt nära mig vilket var så himla mysigt. Tänkte sen leka lite med dem men Majors hagkompis Toyboy är lättare att busa med (han är ju nästan 20 år yngre dessutom) så jag började springa runt i hagen med honom. Major stirrade mest på oss först och såg mest ut att tänka: "suck, dagens ungdomar..". Men det tog inte länge innan han galopperande fram till mig. "Nej vänta, jag tror faktiskt jag vill vara med också". Så vi sprang runt där i hagen, hästarna i antingen galopp eller mäktig trav. Major stegrade och krumbuktade mest och han verkade så himla glad. Major föreslog sen en promenad och då fotade mamma en del. Satt även upp bara några minuter för att få lite uppsuttna bilder också men blev som sagt ingen lång stund men han verkade tycka det var mysigt för han vart mycket piggare när jag hade suttit upp. Riktigt mysigt att träffa honom igen när det inte blir så ofta. Denna hästen är verkligen en på miljonen. ♥
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

Åh vad mysigt!! <3

Datum: 2014-06-05 Klockan: 07:22:35 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Tuva

Åh vad ni är fina ihop :)

Datum: 2014-06-05 Klockan: 20:37:14 Blogg/hemsida: http://fattagaloppen.blogspot.se
Josäfin Andersson

himla mysiga bilder!

Svar: Åh, tack så jätte mycket!
Sofia Krantz

Datum: 2014-06-07 Klockan: 14:13:43 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: