Please forgive me, please

 
Matilda tog denna bild när jag och Major hade en photoshoot. Han la sig plötsligt ner när jag inte var beredd på det därav hade jag kvar grimskaftet. Var i alla fall ute hos honom idag dessutom och hade bara ute honom lite och lät honom beta lite, sen tramsade vi runt bland husen i lite jogg. Dock kändes det hela inte särskilt bra egentligen. Kommunikationen mellan oss just nu är verkligen i botten och vi känns inte alls särskilt nära varandra. Känns rätt jobbigt faktiskt. Kommer nog skriva lite om det här med min svacka kring det rent praktiska med hästar så vi får se när det kommer ut om det nu gör det. 
 
Imorgon är i alla fall en rolig dag för då ska jag till Bråvalla Festivalen! Åååååh, som jag har längtat i flera månader nu. Jag och pappa ska åka dit. Det var han som på idén då han ville se Iron Maiden och när jag kollade skulle ju båda BMTH, Imagine Dragons & Lana komma dit så jag menar hur kunde jag säga nej? Verkligen så sjukt excited. Ska bli sååå kul. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: