Skulle uppskatta...

 
 
En till sån där bild som jag får beslutsångest över om den passar bäst i svartvitt eller färg. Då blir det helt enkelt bara så enkelt att man lägger ut båda så är problemet löst.
 
I alla fall, nu är det så här att som jag har nämnt innan att jag har väldig lust att skriva massa långa inlägg just nu. Vill verkligen skriva just nu bara. Har en hel del idéer till inlägg men har svårt att veta vart jag ska börja bara. Så jag tänkte rabbla lite av mina idéer till inlägg här så skulle jag verkligen uppskatta såhäääär mycket om någon bara kunde skriva lite kort om ni tycker att någon av dem verkar som bra idéer. Just nu är det väl lite tomt med kommentarer egentligen så förväntar mig inte att någon skriver något men det skulle vara kul i alla fall. 
Lite ämnen jag vill skriva om är t.ex: "nosgrimmor", "kontroll", "lite allmänt samt vanliga missuppfattningar kring hästens form", "att våga lyssna på hästen", "varför tar vi hieraki i hästflockar för givet?", "individuell anpassning", "lite kring att min inspiration till allt praktiskt med hästar är rätt dålig just nu" och annars har jag mest lust lite allmänt att skriva om vad jag tycker rent allmänt kring hästar just.
Så ni får verkligen jätte gärna skriva om ni känner att något ämne skulle vara extra intressant att läsa om eller om ni har några egna idéer om vad ni skulle vilja att jag skrev om o.s.v. eller helt enkelt bara om ni inte alls gillar att jag skriver åsikts/fakta-inlägg. 
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

Skriv ett inlägg om nosgrimmor... Jävlar i helvete vad jag hatar dem! ;)
Kram! <3

Datum: 2014-06-20 Klockan: 12:01:20 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Sandra Engberg

Härlig blogg du har! Har precis hittat hit, håller med om så mycket i dina inlägg! Jag gillar att folk strider emot all hemsk utrustning som finns, och att den naturliga hästhanteringen får komma fram. Jag slutade med bett på min ena häst och han har blivit helt annan! Rider även in vår unghäst på sidepull och det har gått galant hittills!

Datum: 2014-06-21 Klockan: 08:40:05 Blogg/hemsida: http://stolpasgard.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: