Världens vackraste

 
 
 
Ännu ett par bilder som Matilda har tagit. Måste bara säga att jag avlider av första bilden för att han är så otroligt vacker. Ååååååh. Andra bilden är precis när han fattar galopp därav lite ben här och var, haha. Jätte tråkigt att bakgrunden inte är så fin där heller. Fast gud vad stor han ser ut där. Och sen är sista bilden omgjord för han hade egentligen repgrimman men jag lekte runt lite i Photoshop och blev rätt nöjd med resultatet ändå så valde den här versionen istället. Den är ganska grovt beskuren så därav kvalitén. Ursäktar för det. Bara översta som är i bra kvalité, men de andra är som sagt rätt inzoomade.
Är sällan i stallet för tillfället och tänkte skriva något litet inlägg om lite varför det har blivit så just nu då jag gillar att dela med mig av mina tankegångar helt enkelt. Ska se om jag får ihop något läsbart.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: