Close-ups

 
 
 
Försökte fota Fille lite i boxen igår. Det gick sådär då jag bara hade mitt 50mm objektiv och inte riktigt kunde få med ens hela huvudet framifrån. Så fick tänka i lite nya banor och fota lite mer närbilder. 
Han var i alla fall ganska uppstressad igår. Märkte det så fort jag kom dit så körde mitt vanliga att jag bara sätter mig i ett hörn ett tag. Efter ett ganska bra tag lugnade han ner sig och jag frågade om jag fick börja borsta. Han är ju lös så vill han inte kan han hur lätt som helst gå i från mig men han stod kvar och stod och halvsov. Några gånger vart han uppe i varv igen när folk gick förbi men lugnade sen ner sig igen. Hörde sen av Matilda att han hade varit helt galet uppstressad tidigare och nästan inte kontaktbar när han gick lektion, så det kändes skönt att han lugnade ner sig lite i alla fall.
Kommentarer
aina [fotoblogg]

Jättefina bilder :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-16 Klockan: 10:58:18 Blogg/hemsida: http://ainaphoto.blogg.se
Malin Bengtsson

Bläddrat lite i din blogg, hur snygg som helst! du fotar jättefina bilder och hästarna är ju bara för söta! :)

Svar: Åhh, tack. Gud vad glad jag blir! Tack så hemskt mycket verkligen. :D
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-16 Klockan: 14:41:47 Blogg/hemsida: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: